Wanneer je problemen ervaart met je refurbished iPhone of refurbished iPad dan is soms de enige uitweg een volledige herstel van het toestel. Om je iDevice te herstellen naar fabrieksinstellingen kun je dit doen via iTunes of via iOS zelf.
Via iOS:
Voor je aan de slag gaat is het aan te raden om een reservekopie te maken, dit kun je doen via iTunes of via iCloud.
- Open Instellingen
- Navigeer naar 'Algemeen'
- Tik op 'Stel opnieuw in'
- Kies voor de optie 'Wis alle inhoud en instellingen'
- Voer eventueel je toegangscode in
Vervolgens verschijnt er een pop-up venster waarin je nogmaals moet aangeven dat je jouw volledige iPhone of iPad wil herstellen.
Je iPhone of iPad zal nu worden hersteld naar fabrieksinstellingen en je persoonlijke gegevens en data worden gewist. Daarna is jouw iPhone of iPad weer als nieuw in te stellen. Bij grote problemen is het aan te raden je iDevice als geheel nieuw in te stellen i.p.v. het terugzetten van een reservekopie.
Via iTunes
Koppel je refurbished iOS device aan je computer met de USB-oplaadkalel. In iTunes zie je dan jouw refurbished iOS device verschijnen.
- Als er een bericht wordt weergegeven waarin om de toegangscode wordt gevraagd of waarin wordt gevraagd of u deze computer wilt vertrouwen of niet, volgt u de aanwijzingen op het scherm.
- Selecteer uw iPhone, iPad wanneer deze in iTunes verschijnt.
- Klik in het paneel 'Overzicht' op 'Herstel [apparaat]'.
- Klik nogmaals op 'Herstel' om te bevestigen. iTunes wist nu het apparaat en installeert de nieuwste versie van de iOS- of iPod-software.
- Wanneer de fabrieksinstellingen op het apparaat zijn teruggezet, wordt het opnieuw opgestart. U kunt het nu configureren als nieuw apparaat.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.